הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2007 9:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד סגל עם תוכן  נפח והורדת דופק
נושא: נפח והורדת דופק תאריך: 2/11/2007 9:49:00 AM
מחבר/ת: אלעד סגל

נגיד ואני רוצה לעבוד על נפח, מה היית ממליץ?

ואם אני רוצה לעבוד על הורדת דופק אז לעבוד על60-72% ??


חזרה לפורום