טקסט הודעת פורום
2/11/2007 9:49:00 AM
אלעד סגל
נפח והורדת דופק
נושא:
נפח והורדת דופק
תאריך:
2/11/2007 9:49:00 AM
מחבר/ת:
אלעד סגל
נגיד ואני רוצה לעבוד על נפח, מה היית ממליץ?
ואם אני רוצה לעבוד על הורדת דופק אז לעבוד על60-72% ??
חזרה לפורום