הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2007 3:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aswad עם תוכן  אני קניתי מחזירי שמן לפי מידה והם עשו את העבודה
נושא: אני קניתי מחזירי שמן לפי מידה והם עשו את העבודה  תאריך: 2/11/2007 3:29:00 PM
מחבר/ת: aswad

לאחר חיפושים וסרוב לימכור לי מחזיר שמן מהיבואן קניתי מחזיר שמן לפי מידה וזה עבד יופי עלות של 35 שח לשניהם ושמן של בולמים של אופנוע :mad:


חזרה לפורום