טקסט הודעת פורום
| 2/11/2007 3:29:00 PM |
|
נושא: אני קניתי מחזירי שמן לפי מידה והם עשו את העבודה תאריך: 2/11/2007 3:29:00 PM
מחבר/ת: aswad
לאחר חיפושים וסרוב לימכור לי מחזיר שמן מהיבואן קניתי מחזיר שמן לפי מידה וזה עבד יופי עלות של 35 שח לשניהם ושמן של בולמים של אופנוע :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|