הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2007 8:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aswad עם תוכן  בצילום שלך זה מגבון ולא מחזיר שמן
נושא: בצילום שלך זה מגבון ולא מחזיר שמן  תאריך: 2/11/2007 8:39:00 PM
מחבר/ת: aswad

המחזיר שמן יושב מתחת למגבון אני לא רואה סיבה למה באופנועים אפשר להחליף ולעשות טיפול לבד ובאופניים לא בירשותי גם אופנוע אז אין יותר מדי הבדל מחזיר שמן זה מחזיר שמן איך שלא תסובב את זה אני הישתמשתי במחזיר שמן שן מיצובישי צחק צחק אבל עשה את העבודה אומנם בלי אחריות אבל שנתייםמ ללא לזילות זה אומר הכול אין אפס אים יבואנים מוכנים לימכור מחזירי שמן או ערכת טיפול במחיר נורמאלי אז סבסבה אבל אני ניתכלתי ביבואן שלא מוכן לימכור לי מחזיר שמן ללא טיפול למרות שהבולם שלי לא באחריות אז עברתי לפיתרון שאני מכיר מיתחום האופנועים וזה שמחזיר שמן זה מחזיר שמן זה לא המצאה של אופניים ויש אותו בכול מיני מידות בכול מיקרה שווה ליבדוק זה לא סיפור מהשמיים אים יש שאלות תיתקשר 0502996646 אני אשמח לעזור אין הצדקה למחירים המופרזים שדורשים מאיתנו בשביל חתיחת גומי עים שני קפיצים :mad:


חזרה לפורום