טקסט הודעת פורום
2/11/2007 9:58:00 PM
אור שריקי
שאלה לגבי תחזוקת אופניים
נושא:
שאלה לגבי תחזוקת אופניים
תאריך:
2/11/2007 9:58:00 PM
מחבר/ת:
אור שריקי
האם לשטוף ולשמן את האופניים אחרי כל רכיבה (רכיבה עם בוץ\ רכיבה ארוכה) ואם לא אז איך לטפל כדי להאט את בליית החומרים???
חזרה לפורום