טקסט הודעת פורום
2/11/2007 10:37:00 PM
ראובן סופר
לחץ ארוויר בצמיג
נושא:
לחץ ארוויר בצמיג
תאריך:
2/11/2007 10:37:00 PM
מחבר/ת:
ראובן סופר
היי
מה הלחץ האוויר שצריך להיות בצמיג סטנדרטי
אופני הרים רגילות?
רובח
חזרה לפורום