טקסט הודעת פורום
2/12/2007 10:49:00 AM
צחי בר סלע
כתוב על הצמיג
נושא:
כתוב על הצמיג
תאריך:
2/12/2007 10:49:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
בד"כ כ- 45 PSI יהיה טוב לשימוש עירוני.
חזרה לפורום