הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/12/2007 10:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  כתוב על הצמיג
נושא: כתוב על הצמיג תאריך: 2/12/2007 10:49:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

בד"כ כ- 45 PSI יהיה טוב לשימוש עירוני.


חזרה לפורום