נושא: דו"ש או דו"ש? תאריך: 2/12/2007 10:58:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
ואני תמיד חשבתי שפדל דו-שימושי הכוונה לפדל כזה שניתן להשתמש בו עם נעליים רגילות או נעליים ייעודיות. (כמו בתמונה). וכהשלמה - חשבתי שפדל אשר ניתן להתחבר בו רק בצד אחד הוא גרסה גרועה של דו"ש.
בכל מקרה - לא מומלץ פדל אשר ניתן להתחבר אליו רק בצד אחד (מניסיון רע).
כיום (וכבר כמה שנים) אני רוכב עם פדלים SPD ללא כלוב. כמה מפריע (אם בכלל) להתחבר לפדל עם כלוב (כמו בתמונה)?
|