טקסט הודעת פורום
2/12/2007 6:04:00 PM
dor
אופניים
נושא:
אופניים
תאריך:
2/12/2007 6:04:00 PM
מחבר/ת:
dor
היי!
מי היבואן של k2 בארץ?
ומה אתם אומרים על הטראנס של ג´יאנט לעומת הK2 ליקוויד ל-AM?
חזרה לפורום