הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/12/2007 9:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור שריקי עם תוכן  שאלה על תחזוקת אופניים
נושא: שאלה על תחזוקת אופניים תאריך: 2/12/2007 9:28:00 PM
מחבר/ת: אור שריקי

האם כדאי לשטוף את האופניים אחרי כל רכיבה או רכיבה עם בוץ או רק לשמן או בכלל איך לתחזק את האופניים אחרי כל רכיבה???


חזרה לפורום