טקסט הודעת פורום
2/12/2007 9:28:00 PM
אור שריקי
שאלה על תחזוקת אופניים
נושא:
שאלה על תחזוקת אופניים
תאריך:
2/12/2007 9:28:00 PM
מחבר/ת:
אור שריקי
האם כדאי לשטוף את האופניים אחרי כל רכיבה או רכיבה עם בוץ או רק לשמן או בכלל איך לתחזק את האופניים אחרי כל רכיבה???
חזרה לפורום