הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2007 9:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  יבואן: מוטואופן
נושא: יבואן: מוטואופן תאריך: 2/13/2007 9:24:00 AM
מחבר/ת: baby x

יושבים בא.ת. פולג בנתניה.

ולגבי ההשוואה, אני בורחת לעבודה אז אחה"צ תקבל תשובה מפורטת יותר.




חזרה לפורום