טקסט הודעת פורום
2/13/2007 9:24:00 AM
baby x
יבואן: מוטואופן
נושא:
יבואן: מוטואופן
תאריך:
2/13/2007 9:24:00 AM
מחבר/ת:
baby x
יושבים בא.ת. פולג בנתניה.
ולגבי ההשוואה, אני בורחת לעבודה אז אחה"צ תקבל תשובה מפורטת יותר.
חזרה לפורום