טקסט הודעת פורום
| 2/13/2007 8:21:00 PM |
|
נושא: אופניים דינמונדבק רספונז ספורט - 220 ש"ח. האם שווה תאריך: 2/13/2007 8:21:00 PM
מחבר/ת: צביקה ג
מדובר בדגם 2007 http://www.diamondback.com/items.asp?deptid=14&itemid=219 כדאי לקנות אותם? ואם כן, 2200 ש"ח זה מחיר טוב?
|
חזרה לפורום |
|
|