טקסט הודעת פורום
| 2/14/2007 8:14:00 PM |
|
נושא: אופניים למתחילים תאריך: 2/14/2007 8:14:00 PM
מחבר/ת: רון ר
שלום, האם האופניים הבאים מתאימים למתחילים? כאשר סגנון הרכיבה יהיה קרוס קאונטרי ופזילה ראשונית לכיוון האקסטרים.
Haro X2 Haro X6 Haro Shift R3 Giant Warp DS/1 Norco Atomic
אודה לתשובותיכם.
|
חזרה לפורום |
|
|