נושא: אופניים למתחילים תאריך: 2/14/2007 10:08:00 PM
מחבר/ת: baby x
כל האופניים שציינת מתאימים למתחילים... לגבי XC, הנורקו אטומיק בוודאות יהיו כבדות לפידול בעליה (בתור בעלים גאה ומאוהבת של נורקו אני יכולה לומר שהן לא חוויה חיובית בטיפוס). הSHIFT נראות לי אופציה מצוינת, ואת הג´איינט אני לא כל כך מכירה. סדרת הX של הארו היא סדרת פרירייד זולה שנותנת תמורה לא רעה בכלל לכסף, אבל הן לא אופני XC. התחושה שלי שהן עשויות להקשות עליך בטיפוס וברכיבה רגועה בשטח.
אבל, זו דעתי בלבד...
וודאי ישנן עוד כאלה
|