נושא: מנסיוני - אין הבדל תאריך: 2/15/2007 6:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ניסיתי ממש את הפדל שבתמונה באחת הרכיבות, כשבעליו טען שקשה לו להתנתק. לא הרגשתי כל הבדל בינו לבין פדל ללא מסגרת (הרגיל אצלי), ובעליו רוכב איתו עד היום.
אבל, שיהיה ברור, פדל עם מסגרת איננו דו"ש, משום שהאחיזה שלו בנעליים רגילות לא מספיקה לרכיבת שטח. המסגרת נועדה לתת תמיכה משופרת לנעלי SPD "רכות", מה שמשפר את הנוחות ברכיבות ארוכות, בשטחים קשים, ברכיבה בעמידה לאורך זמן, ובקפיצות.
בהצלחה
|