נושא: לא נפלתי מהכסא תאריך: 2/15/2007 9:52:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אופניים לא יותר מסבירים. מפרט מפתה, אבל יש אחרים במפרט דומה במחיר דומה. הבולם איננו מבריק - בולם קפיץ/אלסטומר באורך כזה נשמע לי קצת בעייתי, והוא הדגם הפשוט ביותר של גילה-פלוס. הבלמים אמנם דיסקים, אבל פשוטים לחלוטין, ולא בטוח שעדיפים על בלמי חישוק טובים.
שורה תתונה - אם רכבת עליהם והם נוחים לך - לך על זה בתור אופניים ראשונים, בלי ציפיות מוגזמות. אם הם לא ממש נוחים לך - נסה אופניים אחרים באותו מחיר.
בהצלחה
|