הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2007 9:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא נפלתי מהכסא
נושא: לא נפלתי מהכסא תאריך: 2/15/2007 9:52:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אופניים לא יותר מסבירים.
מפרט מפתה, אבל יש אחרים במפרט דומה במחיר דומה.
הבולם איננו מבריק - בולם קפיץ/אלסטומר באורך כזה נשמע לי קצת בעייתי, והוא הדגם הפשוט ביותר של גילה-פלוס.
הבלמים אמנם דיסקים, אבל פשוטים לחלוטין, ולא בטוח שעדיפים על בלמי חישוק טובים.

שורה תתונה - אם רכבת עליהם והם נוחים לך - לך על זה בתור אופניים ראשונים, בלי ציפיות מוגזמות.
אם הם לא ממש נוחים לך - נסה אופניים אחרים באותו מחיר.

בהצלחה


חזרה לפורום