טקסט הודעת פורום
2/15/2007 4:50:00 PM
שאולי ארזי
דרך אגב, אין אפשרות לקבל מהיבואן שילדה חדשה?
נושא:
דרך אגב, אין אפשרות לקבל מהיבואן שילדה חדשה?
תאריך:
2/15/2007 4:50:00 PM
מחבר/ת:
שאולי ארזי
אין שום קבלה וכו´ אבל יש מספר סידורי, וקראתי פה על שירות כחלק מתנאי הזיכיון של היבואן...
חזרה לפורום