הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2007 4:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שאולי ארזי עם תוכן  דרך אגב, אין אפשרות לקבל מהיבואן שילדה חדשה?
נושא: דרך אגב, אין אפשרות לקבל מהיבואן שילדה חדשה? תאריך: 2/15/2007 4:50:00 PM
מחבר/ת: שאולי ארזי

אין שום קבלה וכו´ אבל יש מספר סידורי, וקראתי פה על שירות כחלק מתנאי הזיכיון של היבואן...


חזרה לפורום