טקסט הודעת פורום
| 2/15/2007 9:22:00 PM |
|
נושא: בולם אחורי תאריך: 2/15/2007 9:22:00 PM
מחבר/ת: חיים פיטוסי
רכשתי אופנים DS4 של GIANT הבולם האחורי שלהם הוא אטום עם חומר אלסטי בפנים הבעיה שהבולם לא מספיק רך ולא ניתן לכונן אותו. האם ניתן לעשות משהו חוץ מלשדרג אותו? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|