נושא: לא, אין אפשרות. זה בעייתי ולא אתי. תאריך: 2/16/2007 8:30:00 AM
מחבר/ת: baby x
תראה , אנחנו לא מוחקים שרשורים שיעסקו בנושא קונקרטי. (כל עוד אין פגיעה מהותית בשמו הטוב של אדם, והדיון לגופו של עניין) אבל פתיחת שרשור כזה כמוה כפתיחת קן צרעות. כל אחד יכול לבוא ולסגור חשבון, עם חנות מתחרה או סתם עם מכונאי שלא עשה לו הנחה.
לא מתאים.
|