הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2007 8:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  תחזיר לדוד את השלדה ומיד...
נושא: תחזיר לדוד את השלדה ומיד... תאריך: 2/16/2007 8:32:00 AM
מחבר/ת: baby x

ואם לא ירצה לקבל אותה חזרה, תאיים בתביעה. זו שלדה פגומה. חבל על 1000 דולר.


חזרה לפורום