טקסט הודעת פורום
2/16/2007 8:32:00 AM
baby x
תחזיר לדוד את השלדה ומיד...
נושא:
תחזיר לדוד את השלדה ומיד...
תאריך:
2/16/2007 8:32:00 AM
מחבר/ת:
baby x
ואם לא ירצה לקבל אותה חזרה, תאיים בתביעה. זו שלדה פגומה. חבל על 1000 דולר.
חזרה לפורום