טקסט הודעת פורום
| 2/16/2007 8:45:00 AM |
|
נושא: סוג הבולם תאריך: 2/16/2007 8:45:00 AM
מחבר/ת: חיים פיטוסי
על הבולם לא רשום יצרן או דגם רק את האותיות MDU לדעתי זה בולם אלסטומר השאלה עם יש סוגי אלסטומר רכים יותר?
הבעיה שלהחליף בולם אחורי טוב זה כמעט מחיר האופניים
|
חזרה לפורום |
|
|