הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2007 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל אלכסייב עם תוכן  בקשר לDHI
נושא: בקשר לDHI תאריך: 2/16/2007 7:39:00 PM
מחבר/ת: דניאל אלכסייב

האופנים נטו לדאון היל,לקפוץ דרופים וזה לא נראה לי שזה רעיון טוב-הקטע של הקרבון די מפחיד
האופנים סהכ נחמדות,אבל ב28 אלף שח אפשר להרכיב אופנים יותר ברמה...

אבל סחתיין על הדגם החדש בהצלחה הלאה


חזרה לפורום