טקסט הודעת פורום
| 2/16/2007 7:39:00 PM |
|
נושא: בקשר לDHI תאריך: 2/16/2007 7:39:00 PM
מחבר/ת: דניאל אלכסייב
האופנים נטו לדאון היל,לקפוץ דרופים וזה לא נראה לי שזה רעיון טוב-הקטע של הקרבון די מפחיד האופנים סהכ נחמדות,אבל ב28 אלף שח אפשר להרכיב אופנים יותר ברמה...
אבל סחתיין על הדגם החדש בהצלחה הלאה
|
חזרה לפורום |
|
|