נושא: קיימים אלסטומרים ברמות קושי שונות תאריך: 2/17/2007 6:42:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
השאלה היא רק האם אפשר להשיג בארץ יחידה שמתאימה לבולם המסוים הזה, ומה קורה אם צריך מידה שונה מזו שתשיג. אני הייתי משקיע בבולם אחר. "בולם אחורי טוב" אכן עולה לא מעט, אבל זה לא מה שיש לך כרגע, ולא נכון יהיה להתייאש ממחירו של בולם רוקשוקס, מאניטו או פוקס, בזמן שיש לך כרגע בולם אלסטומר עלום שם. שדרוג בולם אחורי לאיכותי גם ישדרג את חוית הרכיבה שלך, אבל זה כבר נושא אחר. יש משומשים במחירים סבירים, ואפילו בולם באיכות לא גבוהה (כמו RST22), אבל מבוסס קפיץ, יאפשר לך יותר גמישות ברמת הקושי של הקפיץ. עוד משהו - בחנויות אופניים רבות תמצא בולמי קפיץ באיכות לא גבוהה, שירדו מאופניים חדשים בשדרוג במעמד הקניה. יתכן שאפשר יהיה להשיג אחד כזה במידה הרצויה בעלות סמלית. רק שים לב למידה.
בהצלחה
|