נושא: דאימונדבק שוות מאד תאריך: 2/17/2007 12:25:00 PM
מחבר/ת: דרור פסי
שלום! חוות דעתך על הריספונס מניסיון?! נשמע כמו השמצה פרועה אופניים מצוינים, אני רוכב על הריספונס הבסיסיים קצת משופרים השלדה הנ"ל שילדת AM לכל דבר עם פוטנציאל שדרוג מצוין. שימי לב למפרט של אפני הספשלייזד(המקבילות) הרד רוק ספורט הנחות מהדאימונדבק באיבזורו ומחירו גבוה ב 350 ש"ח 15% יותר!! אבל... רשום עליהם ספשלייזד ככה זה עובד השם קובע!!
|