טקסט הודעת פורום
2/17/2007 9:08:00 PM
אבשלום א
רק ליתר בטחון...
נושא:
רק ליתר בטחון...
תאריך:
2/17/2007 9:08:00 PM
מחבר/ת:
אבשלום א
יש איזשהוא נוזל בכלל בכידון?! אני עכשיו אמור לשמן את הכידון אם נכנסו מים?
חזרה לפורום