הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2007 9:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבשלום א עם תוכן  רק ליתר בטחון...
נושא: רק ליתר בטחון... תאריך: 2/17/2007 9:08:00 PM
מחבר/ת: אבשלום א

יש איזשהוא נוזל בכלל בכידון?! אני עכשיו אמור לשמן את הכידון אם נכנסו מים?


חזרה לפורום