הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2007 10:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד סגל עם תוכן  בולם אחורי מרעיש
נושא: בולם אחורי מרעיש תאריך: 2/17/2007 10:18:00 PM
מחבר/ת: אלעד סגל

יש לי את הreflax15 של סקוט
הבולם האחורי שלי מצפצף כמו ציוץ של ציפור.
ניקיתי וטיפחתי אך עדיין לא עוזר
אפשר המלצות לפני שאני הולך לסקוט בחשמונאים ??


חזרה לפורום