טקסט הודעת פורום
| 2/17/2007 10:18:00 PM |
|
נושא: בולם אחורי מרעיש תאריך: 2/17/2007 10:18:00 PM
מחבר/ת: אלעד סגל
יש לי את הreflax15 של סקוט הבולם האחורי שלי מצפצף כמו ציוץ של ציפור. ניקיתי וטיפחתי אך עדיין לא עוזר אפשר המלצות לפני שאני הולך לסקוט בחשמונאים ??
|
חזרה לפורום |
|
|