הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2007 9:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  לחץ אוויר בבולם.
נושא: לחץ אוויר בבולם. תאריך: 2/18/2007 9:05:00 AM
מחבר/ת: נעם רוזנר

מה אמור להיות לחץ האוויר בבולם מסוג FATTY DL של קנונדייל(88 סיכות או 80 מ"ממשהו כזה..)?חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי!תודה רבה!


חזרה לפורום