טקסט הודעת פורום
2/18/2007 9:05:00 AM
נעם רוזנר
לחץ אוויר בבולם.
נושא:
לחץ אוויר בבולם.
תאריך:
2/18/2007 9:05:00 AM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
מה אמור להיות לחץ האוויר בבולם מסוג FATTY DL של קנונדייל(88 סיכות או 80 מ"ממשהו כזה..)?חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי!תודה רבה!
חזרה לפורום