הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2007 9:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moti Khodjaev עם תוכן  מים בכידון
נושא: מים בכידון תאריך: 2/18/2007 9:10:00 AM
מחבר/ת: Moti Khodjaev

המצב שאתה מתאר נובע מגריז שנמצא בתוך הסטירר ובחיבורים בין השילדה לכידון.
אין לך ממה לחשוש כי כאשר המים נמצאים בכידון(מספיק גם חצי שעה),
יש להם נתיה להתערבב אם חתיכות קטנות של גריז ולכן הם מרגישים מעט שמנוניים.
בכל אופן למען הסר ספק הייתי ממליץ לך לשמן ולגרז את האזור ממנו נשפכו המים ובפעם הבאה להשתמש בכמות קטנה יותר של סבון כלים כי לרוב יש בו אחוזים של ממיס שמן.



חזרה לפורום