הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2007 10:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Matan עם תוכן  איזה בולם קידמי ליקנות
נושא: איזה בולם קידמי ליקנות תאריך: 2/18/2007 10:28:00 AM
מחבר/ת: Matan

שלום לכולם .. תראו .. אני רוצה ליקנות בולם קידמי לאורבן וכאלה... כזה שאפשר ליקפוץ איתו... ולא נשבר תוך שתי קפיצות ... יש לי תקציב של עד בסביבות ה1500... בבקשה ...תמליצו לי על איזשהם בולמים ...
נ.ב : אני צריך שהוא יתאים לאופניים GT CHUCKER


חזרה לפורום