נושא: איזה בולם קידמי ליקנות תאריך: 2/18/2007 10:28:00 AM
מחבר/ת: Matan
שלום לכולם .. תראו .. אני רוצה ליקנות בולם קידמי לאורבן וכאלה... כזה שאפשר ליקפוץ איתו... ולא נשבר תוך שתי קפיצות ... יש לי תקציב של עד בסביבות ה1500... בבקשה ...תמליצו לי על איזשהם בולמים ... נ.ב : אני צריך שהוא יתאים לאופניים GT CHUCKER
|