הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2007 12:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא להשתמש בסבון כלים לרחיצת האופניים
נושא: לא להשתמש בסבון כלים לרחיצת האופניים תאריך: 2/18/2007 12:56:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בודאי לא בסביבת מיסבים, כמו במערכת הראש, טבורי הגלגלים, הציר המרכזי ובכלל, באיזור הבולמים.

לגבי הבעיה הראשונית של מים בכידון - הכידון ממולא אויר בדרך כלל, והגיוני לאחר רכיבה רטובה שיצאו ממנו מיים...


חזרה לפורום