נושא: לא להשתמש בסבון כלים לרחיצת האופניים תאריך: 2/18/2007 12:56:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בודאי לא בסביבת מיסבים, כמו במערכת הראש, טבורי הגלגלים, הציר המרכזי ובכלל, באיזור הבולמים.
לגבי הבעיה הראשונית של מים בכידון - הכידון ממולא אויר בדרך כלל, והגיוני לאחר רכיבה רטובה שיצאו ממנו מיים...
|