נושא: שדרוג בולם קידמי תאריך: 2/19/2007 1:02:00 AM
מחבר/ת: יובל לרנר
שלום, אני כרגע רוכב על RST GILA PLUS-RA ומחפש לשדרג. אני נוסע לארה"ב ומקווה למצוא שם בולם לקניה, השאלה היא האם בתקציב של עד 150$ אני אצליח למצוא משהו ששווה את השדרוג או שהשינוי יהיה מינימאלי ובלטי מורגש. התחלתי לחפש משומשים ב EBAY אבל לא מצאתי משהו מעניין כבר שבוע. אשמח לעצה.
|