הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2007 1:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל לרנר עם תוכן  שדרוג בולם קידמי
נושא: שדרוג בולם קידמי תאריך: 2/19/2007 1:02:00 AM
מחבר/ת: יובל לרנר

שלום, אני כרגע רוכב על RST GILA PLUS-RA ומחפש לשדרג.
אני נוסע לארה"ב ומקווה למצוא שם בולם לקניה, השאלה היא האם בתקציב של עד 150$ אני אצליח למצוא משהו ששווה את השדרוג או שהשינוי יהיה מינימאלי ובלטי מורגש.
התחלתי לחפש משומשים ב EBAY אבל לא מצאתי משהו מעניין כבר שבוע.
אשמח לעצה.


חזרה לפורום