טקסט הודעת פורום
| 2/19/2007 1:45:00 AM |
|
נושא: המשך תאריך: 2/19/2007 1:45:00 AM
מחבר/ת: יובל לרנר
אני חושב שהייתי מגדיר את סגנון שלי כרכיבת שבילים אגרסיבית. כרגע אני מתעניין בבולם MARZOCCHI MZ COMP. למישהו יש ניסיון עם הבולם הזה? האם ישנו הבדל לאומת ה RST GILA שיש לי?
|
חזרה לפורום |
|
|