הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2007 1:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל לרנר עם תוכן  המשך
נושא: המשך תאריך: 2/19/2007 1:45:00 AM
מחבר/ת: יובל לרנר

אני חושב שהייתי מגדיר את סגנון שלי כרכיבת שבילים אגרסיבית.
כרגע אני מתעניין בבולם MARZOCCHI MZ COMP.
למישהו יש ניסיון עם הבולם הזה? האם ישנו הבדל לאומת ה RST GILA שיש לי?


חזרה לפורום