נושא: שלום,שאלה למבינים בתחום ה29" תאריך: 2/19/2007 10:11:00 PM
מחבר/ת: רוני ארז
ברשותי KONA DAWG 2006.ברצוני להחליף את הגלגל הקדמי ל-29" ובעקבותין כמובן גם את הבולם.שאלתי היא,האם הדבר מוכר בתחום ומומלץ?בכמה תשתנה הגיאומטריה של האופניים מבחינת זוויות רכיבה?אשמח לתשובות מבעלי ידע וניסיון בתחום.
|