הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2007 10:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רוני ארז עם תוכן  שלום,שאלה למבינים בתחום ה29"
נושא: שלום,שאלה למבינים בתחום ה29" תאריך: 2/19/2007 10:11:00 PM
מחבר/ת: רוני ארז

ברשותי KONA DAWG 2006.ברצוני להחליף את הגלגל הקדמי ל-29" ובעקבותין כמובן גם את הבולם.שאלתי היא,האם הדבר מוכר בתחום ומומלץ?בכמה תשתנה הגיאומטריה של האופניים מבחינת זוויות רכיבה?אשמח לתשובות מבעלי ידע וניסיון בתחום.


חזרה לפורום