טקסט הודעת פורום
| 2/20/2007 10:09:00 PM |
|
נושא: לפי דעתי תאריך: 2/20/2007 10:09:00 PM
מחבר/ת: בני @#@#@
לפי דעתי שיהיו מס לוגואים ללוחות יד 2 או לאופני דירט או לאופני כביש וכן הלאה..... וכמובן משהו ניטרלי למס עמודי האתר כך יהיה יותר נחמד לדעתי
|
חזרה לפורום |
|
|