הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/20/2007 10:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני @#@#@ עם תוכן  לפי דעתי
נושא: לפי דעתי תאריך: 2/20/2007 10:09:00 PM
מחבר/ת: בני @#@#@

לפי דעתי שיהיו מס לוגואים
ללוחות יד 2
או לאופני דירט
או לאופני כביש וכן הלאה.....
וכמובן משהו ניטרלי למס עמודי האתר
כך יהיה יותר נחמד לדעתי


חזרה לפורום