הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2007 2:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמנואל מלר עם תוכן  הילוכים ובוץ
נושא: הילוכים ובוץ תאריך: 2/21/2007 2:14:00 AM
מחבר/ת: עמנואל מלר

בכל פעם שאני רוכב בבוץ משמעותי יש לי בעיות בשרשרת - השרשרת עולה על צינור המתלה האחורי התחתון בסמוך לפלטות הגדולות ונתקעת שם.
אחרי שטיפה זה עובר.
אציין שבאופניים הקודמים שהיו לי לא נתקלתי בתקלות מיוחדות בבוץ, היו לי חלקי sram ו raceface (באופניים הנוכחיות חלקי שימנו).
מה אפשר לעשות?


חזרה לפורום