טקסט הודעת פורום
| 2/21/2007 2:38:00 PM |
|
נושא: שאלה בקנייה של אופני trek תאריך: 2/21/2007 2:38:00 PM
מחבר/ת: ירון גז
שלום אני נמצא כרגע בארה"ב , הציעו לי בחנות אופניים trek fuel ex 7 , שנת 2006 או 2007 במחיר זהה של 1400$ , מה מהדגמים עדיף ? האם המחיר משתלם ? (ראיתי באתר היבואן בארץ מחיר של 10,800)
תודה ירון
|
חזרה לפורום |
|
|