הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2007 4:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  סביר להניח שHEADSET שלך מאעפן
נושא: סביר להניח שHEADSET שלך מאעפן תאריך: 2/21/2007 4:50:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

וכשיש קונטרה מהריצפה זה פחות משמעותי אבל תבדוק אם המיסבים שלמים ולא נפרצה המחסנית של שלהם :mad: .
אופציות נוספות סבירות:
-נשמע מוזר אבל אולי בין הכבלים (של ההילוכים ו\או מעצורים) יש לכלוך וחלודה שזזים ומצפצפים :| .
-המעצור משתפשף על הדיסק\חישוק ומצפצף וזה נשמע לך מהכידון :o .
-זה הקולות הפנימיים בראש שלך :(( , לי יש כאלה כל פעם שאני יוצא לרכיבה זה נשמע בערך כמו "לאן אתה הולך דווקא עכשיו :eek: כשאני צריכה עזרה? :confused: "


חזרה לפורום