נושא: סביר להניח שHEADSET שלך מאעפן תאריך: 2/21/2007 4:50:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
וכשיש קונטרה מהריצפה זה פחות משמעותי אבל תבדוק אם המיסבים שלמים ולא נפרצה המחסנית של שלהם :mad: . אופציות נוספות סבירות: -נשמע מוזר אבל אולי בין הכבלים (של ההילוכים ו\או מעצורים) יש לכלוך וחלודה שזזים ומצפצפים :| . -המעצור משתפשף על הדיסק\חישוק ומצפצף וזה נשמע לך מהכידון :o . -זה הקולות הפנימיים בראש שלך :(( , לי יש כאלה כל פעם שאני יוצא לרכיבה זה נשמע בערך כמו "לאן אתה הולך דווקא עכשיו :eek: כשאני צריכה עזרה? :confused: "
|