הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2007 8:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  אין לחץ מקסימלי?
נושא: אין לחץ מקסימלי? תאריך: 2/21/2007 8:22:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר

אין לחץ מקסימלי שמומלץ לא לעבור אותו?איזה גובה(של דרופ) אפשר לקפוץ מבלי לחשוש להפוצצות הבולם?


חזרה לפורום