טקסט הודעת פורום
2/21/2007 8:22:00 PM
נעם רוזנר
אין לחץ מקסימלי?
נושא:
אין לחץ מקסימלי?
תאריך:
2/21/2007 8:22:00 PM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
אין לחץ מקסימלי שמומלץ לא לעבור אותו?איזה גובה(של דרופ) אפשר לקפוץ מבלי לחשוש להפוצצות הבולם?
חזרה לפורום