הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2007 8:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לדעתי זוית הראש תקטן בשלוש מעלות בערך...
נושא: לדעתי זוית הראש תקטן בשלוש מעלות בערך... תאריך: 2/22/2007 8:21:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

(שזה המון), משום שהראש מתרומם לא רק במידה שמרכז הגלגל מתרומם, אלא לפי חלקו העליון.
אם זוית הראש על פי היצרן היא 68.5, תקבל בתצורת 69 ללא שינוי מהלך הבולם בערך 65-66 מעלות, שזה זויות שמקובלות ב-DH.
אם כבר, אז להחליף את המזלג לכיוון 80מ"מ, מה שישאיר אותך עם תחושת שיכוך דומה (בגלל ה"29), אבל עם זוית סביב 67 מעלות (עדיין קיצוני ל-AM, אבל קצת יותר הגיוני).

כאמור, כל זה על פי כלל האצבע "אינטש אחד במזלג=מעלה אחת בזוית הראש", שהוא מספיק קרוב, אבל לא מדויק.
בכל אופן, מזלגות של יותר מ100מ"מ מהלך לגלגלי "29 עדיין נדירים, ויהיה קל יותר למצוא מזלג קצר.

בהצלחה


חזרה לפורום