טקסט הודעת פורום
| 2/22/2007 4:05:00 PM |
|
נושא: מסוכן למה ? תאריך: 2/22/2007 4:05:00 PM
מחבר/ת: דודו סיון
קודם ...כול מקום בארצנו הוא שלנו והמסלול הזה לא מסוכן אולי מבחינת רכיבה קצט אקסטרים אבל לא מזיק . וחו"ל צריך לקחת מטוס פו זה ירושלים מדבר יהודה.
|
חזרה לפורום |
|
|