הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2007 4:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו סיון עם תוכן  מסוכן למה ?
נושא: מסוכן למה ? תאריך: 2/22/2007 4:05:00 PM
מחבר/ת: דודו סיון

קודם ...כול מקום בארצנו הוא שלנו והמסלול הזה לא מסוכן אולי מבחינת רכיבה
קצט אקסטרים אבל לא מזיק . וחו"ל צריך לקחת מטוס פו זה ירושלים מדבר יהודה.


חזרה לפורום