הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2007 5:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  תלוי בהמון דברים
נושא: תלוי בהמון דברים תאריך: 2/22/2007 5:44:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

אז ככה, לפתוח תמיד נחמד. אם המערכת תתפרק כנראה שהיא במצב גרוע כבר וכדאי להחליף. תוציא את המיסבים תבחן אותם. איזה סגנון (מיסב פתוח או סגור) יש אופניים שהד סט אינטגרלי ז"א שהוא מובנה בשילדה. ותבדוק אם הוא שחוק או מפורק. בד"כ צריך להחליף רק מיסבים לא סיפור יקר ולא צריך כלים חוץ מאלן6 או 5 אני לא זוכר. אם רוצים להחליף הכל ולהשתדרג וזה תלוי אם האופניים מצדיקות (ולשלם בין 150 ל1400 ש"ח) צריך כלים מיוחדים אפשר גם בלי, עשיתי את זה אבל זה סרט. בכל אופן צריך לדעת כמה להדק כדי שלא יהיה משוחרר מידי ולא לחוץ מידי. אם אתה צריך יותר מידע...


חזרה לפורום