הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2007 8:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הרבה יותר מסוכן לרכוב בכביש במרכז הארץ
נושא: הרבה יותר מסוכן לרכוב בכביש במרכז הארץ תאריך: 2/22/2007 8:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

עובדתית, יותר רוכבי כביש נהרגים בשנה מרוכבי שטח באיזור הזה, ורבים מחברינו המשותפים כבר רכבו שם.
ובכלל, אני לא מפחד מהאנשים שבהתנחלויות. אני מדבר את השפה שלהם, וסביר להניח שכבר פגשתי את רובם, במהלך מילואים אלה או אחרים :p


חזרה לפורום