הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2007 8:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  uri doggy עם תוכן  אם היו לי פרטים של הרוכב הייתי מביא אותו בעצמי...
נושא: אם היו לי פרטים של הרוכב הייתי מביא אותו בעצמי... תאריך: 2/23/2007 8:05:00 AM
מחבר/ת: uri doggy

הוא רק נראה גדול ומפחיד, לצערי הוא ידידותי יתר על המידה...


חזרה לפורום