הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2007 10:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  מילא יריקה מרמאללה..
נושא: מילא יריקה מרמאללה.. תאריך: 2/23/2007 10:21:00 AM
מחבר/ת: נעם רוזנר

אבל צמוד להתנחלות?!המתנחלים הם בני אדם בדיוק כמוך וכמוני!!אם הם לא היו שם לא היינו יכולים לטייל שם כלל!הם מגינים עלינו ועל המדינה שלנו!לא צריך לפחד מהם!אם כבר אז להיזהר מהערבים..(וגם מהם לא לפחד!)ללא שום קשר לפוליטיקה!


חזרה לפורום