נושא: מילא יריקה מרמאללה.. תאריך: 2/23/2007 10:21:00 AM
מחבר/ת: נעם רוזנר
אבל צמוד להתנחלות?!המתנחלים הם בני אדם בדיוק כמוך וכמוני!!אם הם לא היו שם לא היינו יכולים לטייל שם כלל!הם מגינים עלינו ועל המדינה שלנו!לא צריך לפחד מהם!אם כבר אז להיזהר מהערבים..(וגם מהם לא לפחד!)ללא שום קשר לפוליטיקה!
|