נושא: הילוכים ובוץ תאריך: 2/23/2007 10:31:00 AM
מחבר/ת: עמנואל מלר
בכל פעם שאני רוכב בבוץ משמעותי יש לי בעיות בשרשרת - השרשרת עולה על צינור המתלה האחורי התחתון בסמוך לפלטות הגדולות ונתקעת שם. אחרי שטיפה זה עובר. אציין שבאופניים הקודמים שהיו לי לא נתקלתי בתקלות מיוחדות בבוץ, היו לי חלקי sram ו raceface (באופניים הנוכחיות חלקי שימנו). מה אפשר לעשות?
:confused:
|