הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2007 10:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חן כהן עם תוכן  אין לי מושג גדול באופניים, אבל...
נושא: אין לי מושג גדול באופניים, אבל... תאריך: 2/23/2007 10:46:00 AM
מחבר/ת: חן כהן

שים לב, אם קנית אופני TREK בחו"ל האחריות לא עוברת איתם ארצה.
יש לי חבר שהביא איתו את האופניים שלו שקנה בלונדון וכשהגיע לארץ והייתה לו תקלה הסוכנים אמרו לו שהאחריות לא תקפה במקרה וקנה בארץ אחרת, אפילו שהוא יד ראשונה על האופניים.


חזרה לפורום