טקסט הודעת פורום
| 2/23/2007 10:56:00 AM |
|
נושא: X6 תאריך: 2/23/2007 10:56:00 AM
מחבר/ת: חן כהן
היי קניתי את ה X6 ואלה אופניים מדהימות, נוחות, מאובזרות כראוי ונותנות תמורה הגונה ויותר למחירם. נכון, הן קצת מקשות בעליות אבל ניתן לכוון את ריבאונד הבולם וזה עוזר לשלוט בכוח. חוו"ד טובה על האופניים.
|
חזרה לפורום |
|
|