הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2007 10:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חן כהן עם תוכן  X6
נושא: X6 תאריך: 2/23/2007 10:56:00 AM
מחבר/ת: חן כהן

היי
קניתי את ה X6 ואלה אופניים מדהימות, נוחות, מאובזרות כראוי ונותנות תמורה הגונה ויותר למחירם.
נכון, הן קצת מקשות בעליות אבל ניתן לכוון את ריבאונד הבולם וזה עוזר לשלוט בכוח.
חוו"ד טובה על האופניים.


חזרה לפורום