נושא: הלך לי כלב לאיבוד תאריך: 2/23/2007 12:55:00 PM
מחבר/ת: uri doggy
שלום לרוכבים והרוכבות היקרים בתאריך ה- 22/02/06 בסביבות שעה 1600 נעלם לי הכלב כנראה בעת מרדף אחר רוכב אופניים האזור- בית היערן, עוספייה-שכונת הנוצרים, ראיתי אותו שוב מתרחק באזור חניון הרקפות בסביבות 1730 מדובר ברועה גרמני גדול ופרוותי במיוחד, (למרות שהוא בן פחות משנה) עונה לשם לאקי ובעל תסמונת רדיפה חריפה... מצוייד בשבב עם פרטי הבעלים אך ליתר בטחון- אורי 050-7898470 04-8390792
|