הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2007 12:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  uri doggy עם תוכן  הלך לי כלב לאיבוד
נושא: הלך לי כלב לאיבוד תאריך: 2/23/2007 12:55:00 PM
מחבר/ת: uri doggy

שלום לרוכבים והרוכבות היקרים
בתאריך ה- 22/02/06 בסביבות שעה 1600 נעלם לי הכלב כנראה בעת מרדף אחר רוכב אופניים
האזור- בית היערן, עוספייה-שכונת הנוצרים, ראיתי אותו שוב מתרחק באזור חניון הרקפות בסביבות 1730
מדובר ברועה גרמני גדול ופרוותי במיוחד, (למרות שהוא בן פחות משנה) עונה לשם לאקי ובעל תסמונת רדיפה חריפה...
מצוייד בשבב עם פרטי הבעלים אך ליתר בטחון-
אורי 050-7898470
04-8390792


חזרה לפורום