טקסט הודעת פורום
| 2/23/2007 3:56:00 PM |
|
נושא: בחיי שהתבדחתי. אני לעולם לא מזלזל בדאגה לשלומי תאריך: 2/23/2007 3:56:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אפילו אם היא מוגזמת לחלוטין (מה שלא המקרה כאן). בגלל זה אפילו הכנסתי :P
ההבדל בין שקר לבין בדיחה, הוא שבבדיחה כולם מבינים שזה לא אמת. חשבתי שזה ברור, ואני מתנצל אם לא.
שבת שלום
|
חזרה לפורום |
|
|