הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2007 6:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  פשוט לא לרכב בבוץ
נושא: פשוט לא לרכב בבוץ תאריך: 2/24/2007 6:31:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אולי אני קצת קיצוני, ואולי זה בגלל שאני גר בגולן, והבוץ כאן הוא אחד הגרועים בארץ, אבל אני פשוט לא רוכב בבוץ.
בין הרי ירושלים לכרמל יש לא מעט מסלולים ברמות שונות שאפשר לרכוב גם מספר שעות אחרי הגשם, בלי שהמכלולים יצופו בבוץ. עדיף.

לגבי ההבדל בין שימאנו לסראם - לשתי החברות יש רמות שונות של מערכות, עם יעודים שונים. אם אתה משוה מערכות ברמה דומה, ואתה מכיר ציוד שאתה מעדיף - לך על זה.

שבוע טוב


חזרה לפורום