הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2007 10:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הפאטי איננו בולם שמיועד לקפיצות
נושא: הפאטי איננו בולם שמיועד לקפיצות תאריך: 2/25/2007 10:51:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם משקלך איננו גבוה במידה יוצאת דופן, אין סיבה שניפוח עד לקבלת שקיעה מומלצת לא יתקרב ללחץ המירבי של הבולם.
בקפיצה מגובה כמה עשרות ס"מ לסלופ, ובנחיתה נכונה, העומס על הבולם יכול להיות נמוך יותר מהעומס ברכיבה מהירה בשביל מסולע, והבולם , כנראה, יתמודד איתן בהצלחה, אבל שוב: הFATTY איננו מיועד לקפיצות! זהו גולם קל המיועד (על פי הגדרת החברה) לחובב המתלהב...

שבוע טוב


חזרה לפורום